woensdag 17 april 2013

Spannend !

14 april 2013 was een dag om nooit te vergeten. De hele dag al een gek gevoel in mijn buik. De reden? Ik was gespannen want om 16:55 was mijn TV debuut. Om nog op het laatste moment wat extra aandacht aan het programma te geven deed ik zaterdag mee met de modeshow in het centrum van Franeker. Natuurlijk liep ik in kleding van PM Mannenmode, mijn kleding sponsor voor de Tv opnames. Volle bak op de breedeplaats. Super spannend want ook dit was weer nieuw voor mij. Soms is het best wel gaaf om je grenzen te verleggen. De speaker, onze eigen DJ Quickfinger had een leuke intro en gaf heel duidelijk aan dat Kijk op wonen op RTL 4 om 16:55 zou beginnen en dat ik hierin mee zou doen. Promotie genoeg. Superleuk natuurlijk. Toen was het zover. Het programma begon en de eerste Facebook, twitter en Whattsapp reacties begonnen al binnen te stromen. Geluid op vol, kinderen stilhouden met chips en cola, kom maar op!! Tot aan de reclame geen Marcel te bekennen. Oei, zouden ze me dan toch zijn vergeten? Na de commercial break was het zover, daar was mijn item. Best wel trots zat ik er naar te kijken. De reacties via SMS, whattsapp, Facebook en twitter stroomden binnen. Leuk, leuk, leuk. Dank voor alle reacties!  Aankomende zondag heb ik weer een item in het programma in het programma. Deze keer geef ik antwoord op de vraag huren of kopen.

Vandaag waren er weer opnames voor het item van ons servicepakket. Weer mooi op tijd vertrokken want ik wilde weer op tijd zijn. Halverwege de aflsuitdijk kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn kleding voor de opname niet had meegenomen. Dom, dom, dom. Het nadeel van de afsluitdijk is dat je niet kan keren. Dus zat er niks anders op dan door te rijden en aan het einde weer terug te keren. Drie kwartier later dan gepland kwam ik aan bij mijn klant Britt. Zij is moeder van drie kinderen en heeft een druk leven. Onder haar huis heeft ze een enorme kelder laten zetten. Super mooi is dat zeg. Geweldig veel ruimte krijg je er dan bij. Eigenlijk een 2e woonkamer. De kelder is gestyled en ingericht door de stylisten van het programma. Britt mocht natuurlijk niets zien. Pas toen het klaar was mocht ze kijken. In de uitzending zie je het eindresultaat. Britt had vragen over haar hypotheek en verzekeringen. Ze wilde graag overzicht en gemak en geen omkijken meer naar haar financiĆ«n. Dit kan natuurlijk perfect bij ons servicepakket. Na een paar keer opnemen stond het er goed op. Ook hier ben ik weer reuze benieuwd naar het resultaat. De volgende opname zal gaan over de financiering van een verbouwing.  Ik heb er weer zin in. Eerst zondag maar weer kijken. Kijk jij ook? RTL4 16:55 uur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten